sábado, abril 07, 2007

¿A quién le importa?



Com diu la cançó...a quién le importa lo que yo haga, a quén le importa lo que yo diga...
Però en aquest cas encara m'importa menys el que té aquesta noia a l'armari de les sabates. Qui vol saber quants parells tens? poder seria més interessant si ensenyessis el calaixet am la roba interior, però les sabates?
A part, sense ànim d'ofendre, s'ha de dir que molt bon gust per la moda aquesta noia no té, per tant perquè les ensenya si sap que crearà reaccions com la meva?
Està clar que ens agrada ser una mica massoques, perquè sino això no s'enten.

Em solidaritzo amb aquesta noia i publico també algunes de les bambes que tinc a l'armari, només perquè sóc bona persona.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eii molt bé aquesta nova entrada, sisi la noia té bastant mal gust, si no diguessis el sexe de la persona que està tan aburrida per anar fent fotos a les sabates creuria que és un noi. Molt bé Geoor, segueix així! Pto

JorJo dijo...

La veritat és que m'he suposat que era una noia, però poder m'equivoco! Sigui un noi o una noia, no té excusa, segueixen sent horribles

Anónimo dijo...

Bé, dons si no saps si és un noi o una noia.. Pot ser un technosexual, un ubersexual, un metrosexual o qualsevol d'aquests nous termes que es creen últimament per referir-se a noves generacions de freaks!
Potser per presumir d'inversió en calçat ha posat totes les sabates de la seva familia.. qui sap.
Visca l'aburriment!

Pons dijo...

M'hauria de preocupar si només tinc 3 parells de bambes?

JorJo dijo...

No Ramon, cadascú a lo seu. Jo tinc la mateixa raqueta des de fa 10 anys, no com altres que les col·leccionen.

Anónimo dijo...

jo jugo amb unes bambes de futbol de fa 10 anys i van la mar de bé, a més tb tinc un parell de bambes d'un tal jordi... però m'apreten una miqueta

Òscar