martes, abril 10, 2007

Face to face

Foreman

Essien

Aquesta tarda he fet una sessió de House. El meu cunyat s'ha comprat la primera temporada a l'Fnac i es veu que la serie no esta tan malament. Total que al final m'he enganxat.
Després de House han fet el partit del València - Chelsea i per un moment em pensava que al·lucinava perquè veia el doctor Foreman jugant.
Tot plegat només ha estat una confusió, però s'ha de dir que s'assemblen bastant aquests dos.

Post dedicat a l'únic comentador masculí del meu blog.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Vaia, al q no li molava House i ara té al·lucinacions amb els seus protagonistes.. Tens somnis privats amb la doctora Cameron?¿ mmm Apali Geoor.

JorJo dijo...

Si vols t'explico els somnis que tinc amb la doctora Cameron, així deixarant de ser privats..

Anónimo dijo...

Va, m'apuntaré a la llista de comentadors masculins del bloc :P

Personalment prefereixo veure al Foreman a un capítol de House que no pas una còpia seva en un partit de futbol. Ja saps que a mi aquest esport no m'apassiona gaire... XD

Pons dijo...

Aviso que la Cameron va deixant de tenir morbo a mesura que abança la serie i al final t'acabes mirant la serie pel caracter del Dr House.
Imagina't...

Gràcies per dedicar-me el post!

JorJo dijo...

Gràcies Uri! Necessitava col·laboradors nous, ja em deixaré caure pel teu bloc. A tu Ramon et dire que la Cameron no m'atrau, només són rumors..L'únic motiu que fa que la serie sigui genial és el House, jo de gran vull ser com ell, però sense ser tan solitari.

Anónimo dijo...

Serà dificil que arribis a la seva altura xDDDD

JorJo dijo...

Molt hàbil, seré una versió millorada...pensa que jo només tinc el lligament anterior creuat trencat.