viernes, abril 27, 2007

Funcionaris

Avui he acabat la feina! Bé, al Setembre hi tornaré però de moment un petit descans. És una tortura anar cada dia amb sabates (et destrossen els peus), camisa i pantalons d'aquests que semblen paper de fumar. A favor hi havia l'horari.
Adéu a tots, amics funcionaris. S'ha de reconeixer que viuen bé. Cada dos per tres algú celebra alguna cosa i porta pastetes, pastissos...
Fan tots els dies que existeixen de festa, no s'en deixen ni un, i tot i aixi es queixen...
Quan no hi ha el gerent és un cuento, ara vaig a buscar un talladet, ara parlo una hora amb la del costat o amb el carter que porta el correu...és igual el que compta és no fotre l'ou.
Encara que no ho sembli he de dir que he après coses, i el més important, tinc clar que no em vull deidicar a això.

4 comentarios:

Charlotte. dijo...

Geoor! Q bé q hagis acabat.. joo ja fins d'aqui molts dies no et podré venir a buscar els dimecres i anar a fer un macdo, ni podrem anar a l'hm a comprar cosetes. Però d'aquí 4 dies farem algo millor q tot això! Ves fent la maleta!! Tstimuu

JorJo dijo...

Tens raó, trobaré a faltar aquelles McPollos, sort que em sembla que hi ha Mc Donald's per tot el món.
Al H&M millor no anar que així no gastem, i si, d'aquí 4 dies estarem fen panxing. Genial Carleta!

Pons dijo...

Et perderàs l'aniversari del Gary i del Terry! però no pateixis, et farem pagar regals igualment xD

JorJo dijo...

Ja saps que m'encanta pagar per coses amb fons perdut.
Tot i així visca l'euromillones, que algun dia ens tocarà i no ens veuran el pèl!