domingo, abril 29, 2007

Jo no ho dic, ho diuen elles...



El temps passa i les noves generacions de joves val a dir que van fortes. Consumeixen drogues molt aviat, es foten alcohol per un tubu i el sexe sembla que no tingui secrets per ells.
A la vista està, que com a mínim jo, em quedo desfassat i per un moment penso que m'he fet gran de cop. Aquellos maravillosos años sembla que ja han passat, però no per això els que vinguin han de ser pitjor, sinó tot el contrari!

Marxo una setmaneta, fins la tornada !

4 comentarios:

Charlotte. dijo...

Deunidó lo fortes que van les nenes d'avui en dia. Jo també em sento vella però jo devia ser molt santeta perquè a l'edat d'aquestes nenes com a màxim feia videoclips de les spice girls amb les meves amigues, i tot s'ha de dir, crec que era més divertit. Els joves d'avui perden massa ràpid la innocència.
Tuesday just you.

JorJo dijo...

Jo també era un santet, feia maratons de Nintendo 64 i Counter Strike. Bons moments, sobretot perquè molt sovint guanyava.

Anónimo dijo...

bon viatgee!

kna enveja...

:(
clo.

Pons dijo...

Si encara hi jugues al counter strike! Hi ha coses que no canvien.

Però penso que encara no es tan terrible, tan sols es un 50% de les nenes que donen mala fama al altra 50%. Encara es pot salvar el mon. Com a mínim fins a la pròxima generació que és lo important xD