lunes, abril 16, 2007

Jo de petit volia ser...


Un dels recursos sovint utilitzats pels propietaris d'un fotolog és posar una foto seva de quan era petit. Poder troben que és divertit, poder que és original o simplement és falta d'idees.
Perquè ensenyar una foto de fa més d'un centenar d'anys si ni tan sols recordes aquell moment?
La meva conclusió és que com que a tothom li agraden els nens ( si no són seus ), la persona que decideix posar una foto seva de la infancia l'únic que vol és inspirar compassió, perquè ningú es posaria amb un nen indefens...


>Si penseu que ereu suficient "monus" com per sortir en aquest post..envieu la foto que jo la poso!

>Tu Carla no vals que de petita feies anuncis de "Educa" i això ja és més difícil de superar.

6 comentarios:

Pons dijo...

Jo no he sigut mai petit...

JorJo dijo...

Quina putada Ramon...

Charlotte. dijo...

Oii Jordi com odio aquesta sèrie. Tenen una poca gràcia. Van de Simpsons però no a més diuen coses q en comptes de gracioses són penoses. Bueno ja saps q no m'agrada gens gens! El post es molt guai i tu tindries q haver ficat una foto teva al blog perquè eres el nen més preciós del món , encara q no te'n recordis! Ttm

Charlotte. dijo...

Anava a passar per aquí només per mirar les innovacions però m'ha agradat tant q fare comentari! La meva paraula d'avui és Mvuxsghr q és una mica com està el meu dia! Por diioos no es pot confiar en ningu.. Bueno en tu si petit! Gràcies per escoltarm! TTM

JorJo dijo...

Jo també trobo que és molt graciós això d'escriure una paraula tan divertida com Mvuxsghr, per això ho he posat!
Tu tranquila que al final surtira bé ja ho veuràs!

Anónimo dijo...

t'anava a nviar una fotu meva..jaja pero sortu amb el cabell bolet.. i he pensat q millor que es kdi al meu pc..

ia pts sta kuntent q al fnal te scrit jiji!

ia psare +..

mua.!

:)