lunes, julio 23, 2007

Pinta y colorea

Antigament ja vam descobrir com podiem fer-nos a nosaltres mateixos si fossim com els de South Park, doncs ara toca fer el mateix però amb els Simpson.
Personalment trobo més graciosos els de South Park (tot i que la sèrie no estigui al mateix nivell). Ara que esteu de vacanses i teniu tot el temps del món, no hi ha res com perdre'l fen coses com aquesta.

A veure si endevineu qui és el del dibuix...

Pistes:
- és actor
- és espanyol
- fa molta gràcia
- té un cognom fàcil de recordar

5 comentarios:

Charlotte. dijo...

Mmm... Crec que deu ser el Fernando Tejero, però no ho sé segur. Els ninotets de South park són molt divertits també per això. Aviam quan hi ha un Jordi Simpson que ha de ser graciós! Bueno petit un petó!

Pons dijo...

Diguem boig, però la teva manera de redactar els posts cada cop s'assembla més a la meva.

Si comences a penjar garfields i calvin agafat unes vacances... ah no, que ja les tens!

Anónimo dijo...

És fàcil saber el nom de l'actor: l'arxiu es diu tejero.jpg xDDDDD

A mi també m'agrada bastant més com ha queden els personatges del south park. Amb pocs minuts vaig fer un personatge que se m'assemblés minimament i amb els simpsons m'ha estat impossible! No he trobat la manera de posar-li barba! :(

JorJo dijo...

Sempre em passa el mateix amb el nom d'arxiu...algun dia ho faré bé. Respecte al teu comentari, Ramon, penso que efectivament estàs boig. Mai he intentat semblar algú que no sóc, i menys algú com tu (sense faltar al respecte), així que si et sembla que la meva manera de redactar s'assembla a la teva...només puc dir que poder és a causa de queels dos tenim els ulls blaus, o que vam nèixer al mateix mes...nose.

Anónimo dijo...

A mi no em sembla que la teva forma de redactar s'assembli a la del Ramon.
Teniu estils diferents i parleu de temes diferents. Per exemple el Ramon ben poques vegades parla de Música (6 vegades concretament, i combinat amb Cine)

Així i tot, us llegeixo als 2! :D