jueves, julio 05, 2007

Caution

Avui tornem ha estar d'homenatge.
Avui tinc ganes de parlar sobre el P.U.E, conegut com a Programa Universitat Empresa.
També conegut com a Pringados Universitarios Explotados o també com a Programa Unificador d' Empollons.
I vosaltres pensareu, el Jordi no és un pringat ni un empollón (la segona opció amb més força).
Dons no aneu errats. Per molt que digui el Pau, hi ha carreres que exigeixen estudiar una mica, no només Enginyeria Química.. Una d'elles és la que estic cursant jo.
Tot va començar molt bé, ara farà quatre anys...quan vaig arribar a la Universitat Autònoma de Sabadell per estudiar Empreserials, va ser un camí de roses (amb alguna espina).
Però els finals no sempre són feliços, decidir fer el segón cicle d'ADE va ser una mala decisió.
I volsatres pensareu, no n'hi haurà per tant (considerant que hi ha carreres com enginyeria química que són mil vegades més difícils).
Efectivament, no n'hi ha per tant, però quan un està acostumat a no rendir al màxim per treures una diplomatura, aquestes coses sobten. Per començar el curs iniciava les classes al 7 de Setembre, data lleugerament avançada a les altres carreres. L'horari era i és més extens de lo normal, no hi havia coordinació dins del programa i molts professors han resultat uns incompetens.
De Gener a Abril torn per fer les pràctiques, en teoria la raó de ser del programa. A mi em va tocar anar a l'Ajuntament de Barcelona i la veritat, va estar bé, però no per tirar cohets.
Al Maig tornem a fer classe (bien!). I a dia d'avui, 5 de Juliol, encara hi som. Falta una setmana per acabar i una altra per fer els examens, tot plegat molt sobtat i amb poc temps per estudiar.
I aquí estic, aprofitan el poc temps que em queda, perquè jo no sóc un empollón, ni un pringat, encara que només em comentin 3 persones el post.
El missatge que us volia transmetre és que s'ha d'anar amb compte amb allò que triem a la vida, perquè són 2 dies i un plou i laltre noseque nosequantos.
A tots aquells que estiguin de vacanses que els donguin, a els altres, gràcies per fer-me costat!


4 comentarios:

Charlotte. dijo...

Veig ràbia en el teu comenari Jordiet! S'han de pendre les coses amb filosofia perquè encara q la vida siguin dos dies, el dia que plou està molt bé gaudir d'una bona qualitat de vida. Ja sé que no ets un empollon però aquestes dues setmanes de res que queden disfresat de sabiondo i a aprovar-ho tot que tu ja saps que si vols pots.
I una altre cosa! Estar de vacanses no es tan divertit com sembla, jo als matins ja no se on darla...
Un petó guapo i moltiiiiiiiiiiisima sort, encara que saps que no la necesites.

Pd: La nena aquesta de la foto es moniiisima, em recorda a una escena que té per protagonista al Homer Simpson.

JorJo dijo...

Si! ho se, he buscat el Homer però no l'he trobat i m'he decantat per la nena.

Pons dijo...

Mai havia pensat que faries un post amb tanta lletra, realment sorprenent! es veu que va servir d'alguna cosa insitir. Suposo que ja estàs seguint la regla de tot blog per què tingui exit: Fes el que li agrada als comentadors.

Anónimo dijo...

HOla Jordi, soc la Cris de la uni. Realment tots estem com tu, agobiats per ser a 17 de juliol i estar pringats a la uni, pero jo penso que tot te la seva recompensa, almenys ja quasi be ho tenim i de fet ens keda poc per estar llicenciat. Mira-ho positivament!Anims...