domingo, julio 08, 2007

Lego

Qui pensava que anar a Dinamarca seria aburrit? Res d'això, a part de visitar infinitat de monuments, esglesies, museus... també anirem a Legoland! Un increible parc que no sé ben bé què hi pots trobar, però amb el nom ja promet emocions i diversió. Tot i que seria millor un parc temàtic dedicat als gigoes, o als clicks de playmobil, em conformo amb els Lego. Qui sap, poder la poca atenció que li vaig dedicar de petit canvia després d'entrar en el seu món màgic.
Passi el passi segur que serà un gran dia, com tots els altres que passarem a Dinamarca, perquè la companyia és inmillorable (sense contar la nòvia).

3 comentarios:

Charlotte. dijo...

Oi amb lo que a mi m'agradava el Lego, era la meva passió. Em passava hores i hores muntant tot tipus de coses. Tenia caixes i caixes de Lego, i ves per on, el nen que mai ha jugat amb Lego anirà a Legoland avans que jo.. Molt malament, només et diré que ja m'estas portant un bon regalet d'allà. Segur que us ho passeu de conya! Un petó!

JorJo dijo...

Mai tampoc és la paraula, però no m'hi vaig passar hores i hores..
Ja hi pots comptar amb el regalet!

Pons dijo...

De fet Legoland no es únic. Hi ha 4 Legolands per tot el mon (Dinamarca, UK, EEUU i Alemania), però jo considero que l'antentic es el Dinamarca, ja que es el país originari.

I què hi ha?
- Hi ha un poblet fet amb Lego
- Hi ha algunes montanyes russes (molt fluixetes i petites)
- Alguna atracció d'aigua.
- Hi ha algun espectacle.
- Cine 3D
- Una especie de braç robotic que et mou segons tu l'hagis predefinit.
- Pots programar uns robots Lego!!