lunes, junio 25, 2007

Friki Park

Que divertits que eren els nostres amics de South Park. He de reconeixer que la seva pel·lícula és la que més m'ha fet riure fins al moment. No és que n'hagi vist poques de comèdia...però em va enganxar en un bon dia. D'això ja fa molt temps però gràcies a pàgines com aquesta l'esperit d'aquets dibuixets tan poc infantils continua viu. Doncs bé, com que recordar els bons moments sempre és agradable he fet alguns "parecidos razonables" amb algunes persones pròximes. Els resultats no m'han deixat insatisfet, tot i que la precisió no és molt alta.
A veure si sou tan llestos de saber qui són, les pistes són molt evidents així que no hi ha marge a l'error. De moment hi ha aquests quatre, ja veurem si hi ha una pròxima entrega, tot dependrà del que el Google Analytics em mostri...
Sense més dil·latació us deixo amb els subjectes en qüestió (rodolí):

Pista personatge nº 1: és un friki de les sèries

Pista personatge nº 2: és un friki del manga

Pista personatge nº 3: és un friki dels EUA

Pista personatge nº 4: és un friki de les discusions

5 comentarios:

Pons dijo...

S'ha de reconeixer que, tal com tu dius, es força evident i més quan les fotos tenen el nom de la persona...

Però la intenció es el que compta!

JorJo dijo...

Ho sé Ramon, em va fer mandra canviar el nom de l'arxiu.Però si només miressis el dibuix això no tindria importància, tu sempre buscan defectes a tot arreu..

Pons dijo...

Per que tinc barba jo? si mai em veus amb barba de més de 2 dies

JorJo dijo...

tot i afeitar-te hi ha senyals de barba..és el que té fer-se gran. Encara que no li passa a tothom, miram a mi.

Anónimo dijo...

O a mi xD