jueves, junio 28, 2007

Efecto Torrente

Què difícil això de lligar,sobretot per els nois, però amb frases com aquestes sembla que les portes estiguin una mica més obertes. Li deixes anar una d'aquestes a una noia i ja no et cal posar-te AXE abans de sortir de casa.-Tus ojos son como dos sartenes, cuando los veo se me fríen los huevos.
-Eres más enrollada que las pelotillas de mis pinreles.
-Estás tan buena que te comía con ropa y todo aunque pasara un mes cagando trapos.
-¿Buscas el tocador? Pues ese soy yo.
-No te lo vas a creer, pero hace treinta segundos yo era maricón.
-I no te pego porque sé que te gusta!
-Si tu fueras un bollycao me comería hasta el cromo.
-Chavalota, haria contigo más cosas que las que haria McGyver en Bricomania.
-Señora, le cambio a su hija por una guitarra y así los dos tenemos algo que tocar.
-Oye, nena...¿crees en el amor a primera vista?¿o voy a tener que pasar dos veces?

Ara ja no tindràs excuses per no parlar am les noies Pau...

3 comentarios:

Pons dijo...

Deu ser que jo soc molt fi, però la que més m'ha agradat es la de Bricomania, ei diguem fan del Richard Dean Anderson.

Anónimo dijo...

A mi m'ha molat el del bollicao :P

JorJo dijo...

Pau, si llegeixes això...comenta