miércoles, junio 20, 2007

Alí Babà

-Osborne: esta noche, Jordi se convertirá en...Alí Babá...

4 comentarios:

Charlotte. dijo...

Fas mooolta rabia perquè quan ens maquillem quedes molt més guapo tu! No pot ser això! Em deixes la moral a terra! jejej.

Hem de fer un repo d'aquí poc que ja tinc noves idees pensades petit! Un petonet. Tstimuuuu*

Anónimo dijo...

Veig q ara t'ha donat per l'estil gòtic??? personalment no m'agrada.

PD. joder, cada cop és més difícil això de la verificació de paraula...

||*|| Amskr ||*||

JorJo dijo...

Jo no trio els modelets, només ajudo la Carla (fotógrafa). Ella diu el que m'he de posar, i personalment crec que té més criteri que tu, sense ofendre!

Anónimo dijo...

Segurament si Ali Babà s'hagues bestit així, l'haguesin lapidat los cuarenta ladrones per gay!! Més que Ali Babà sembles Priscila, reina del desierto. JUAS :)