martes, agosto 04, 2009

Terry Richardson

Ultimament els Terry's s'estàn fen notar...Terry l'escriptor, Terri el Dj i Terry el fotògraf.
Aquest últim és un tio molt conegut (l'escriptor també i el Dj...no tant)...o això he llegit per internet. Perquè tot i que faig unes fotografies molt bones...no conec gaires professionals del tema. Un dia buscant alguna foto del Macaulay Culkin (volia saber si encara estava enganxa't a les droges) vaig descobrir la pàgina web d'aquest home. I em va agradar el que vaig trobar, tot i que n'hi ha alguna molt friki, com les que surt la seva mare...
Del que no queda cap dubte és que s'ho deu passar molt bé treballant.

3 comentarios:

Oriol dijo...

I encara està enganxat a les drogues o no?

JorJo dijo...

Dons vaig deixar d'investigar...però no posaria la mà al foc a favor seu...

Pons dijo...

He estat mirant la web i n'hi ha algunes de bones, bastants de normaletes i algunes horribles. Però la meva preferida es:

http://www.terryrichardson.com/IMAGES/images/Batman_Robin_jpg.jpg