sábado, agosto 08, 2009

Mi primer CD pirata

Fa anys, molts anys enrera, no tothom tenia internet i no tothom tenia una gravadora de Cd's. Aquesta situació va crear una oportunitat de mercat i els pocs que disfrutaven d'aquests avenços tecnològics s'en van aprofitar. Com per exemple el Mario, que portava unes llistes de cançons al Pau Vila per si a algú li interessava aconseguir un Cd per un mòdic preu (segur que ens timaven però no hi havia rès millor). Dons jo vaig ser uns dels que van picar i avui he trobat el Cd en qüestió.
El meu gust musical per sort ha evolucionat...

1. Meja - All 'Bout The Money
2.Blondie - Maria
3.Britney Spears - Baby One More Time
4.Cranberries - Just My Imagination
5.Eiffel 65 - Blue Da Ba Dee
6.Garbage - I Think I'm Paranoid
7.Lenny Kravitz - Fly Away
8.Madonna - Beautiful Stranger
9.Pet Shop Boys - I Don't Know What You Want
10.Prezioso - Tell Me Why
11.Puff Daddy - I Will Missing You
12.Texas - Summer Son
13.The Cardigans - My Favourite Game
14.Vengaboys - Bom Bom Bom Bom!
15.Wamdue Project - king Of My Castle
16.Whitney Houston - My Love Is Your Love



A part de música també vaig comprar la "Encarta", i encara l'espero...

1 comentario:

Pons dijo...

Però si són molt bones! Bé, la majoria.

Quins clàssics! La Britney! The Cranberries! Garbage!
Però sens dubte lo millor es les cançons disco! Eiffel 65 el meu preferit! Prezioso fantàstic!