lunes, octubre 29, 2007

Top 10 Videoclip (1)

Aquí tenim la llista dels 10 millors videoclips de la història segons el canal de musica VH1. Personalment no estic d'acord amb tots, està clar, tot i que la meva cultura musical segurament no es pot comprar amb la de tots els professionals que han elaborat aquesta llista. En el pròxim post oferiré la meva llista.

1. Fatboy Slim - Weapon of Choice

2.
Beastie Boys - Sabotage

3.
Jamiroquai - Virtual Insanity

4.
Blur - Coffee & TV
5.
Radiohead - Street Spirit
6.
Michael Jackson - Thriller
7.
Bjork - It's Oh So Quiet
8.
Madonna - Vogue
9.
Robbie Williams - She's the One
10.
Peter Gabriel - Sledgehammer

Els altres 7 els busqeu al Youtube que no costa res.

6 comentarios:

Charlotte. dijo...

Guapo! Vaia top ten, però em sembla a mi que és una mica del segle passat. Ultimament n'han tret q estan bstant bé i no els inclouen. Molt macu el post de totes maneres. UN ptoo!

Pons dijo...

4. Blur - Coffee & TV
5. Radiohead - Street Spirit
6. Michael Jackson - Thriller
7. Bjork - It's Oh So Quiet
8. Madonna - Vogue
9. Robbie Williams - She's the One
10. Peter Gabriel - Sledgehammer

No en tinc prou en cuidar d'un blog.

JorJo dijo...

Ets torracollons com tu sol eh Ramon. De totes maneres un comentari és un comentari..

gary dijo...

Com esmentes el grup i no el realitzador?

Així sabrieu que segons la llista, els dos millors videoclips de la història són producte del gran Spike Jonze (ex-Jackass, exmarit de Sofia Coppola, ex-campió d'skate, actor (tres reyes) i realitzador de varies pelis que li agraden al Ramon, com Como ser John Malkovich i que m'agraden a mi, com El ladron de orquideas (guions però de charlie kaufman).


Per ser justos falten els autors de tots els videoclips!

JorJo dijo...

Estic d'acord Gari. Un dia d'aquets tels buscu, o fes-ho tu mateix, mira el Ramon com m'ajuda amb els links.
De totes maneres gràcies per la informació aportada, molt interessant.

Pons dijo...

Els que realment m'agraden són els de Blur, el Michael Jackson, i evidentment el fantàstic Christopher Walken dels Fat Boy Slim.