lunes, octubre 15, 2007

Analytics

Avui me n'he adonat, curiosament, que ahir va fer 6 mesos que tinc activat el Google Analytics. Per a tots aquells que ens agraden les estadístiques i ens podem passar hores observant-les, és tot un món!
Encara que sigui un Blog modest, sense tan tràfic com d'altres, estic molt orgullós d'ell! Així que he agafat quatre dades significatives que descriguin una mica aquest mig any.

* 2.053 visites, que si ho dividim en visites dia...millor no fer-ho.

* 297 usuaris

* 3.791 pàgines visitades

* Han visitat el blog (per ordre de més a menys) des de: Catalunya, Espanya, Argentina, Estats Units, Suïssa, Colombia, Mèxic, Brasil, Xile, Anglaterra, Dinamarca.

* Han arribat al blog mitjançant paraules clau com: votamicuerpo, morenas, legoland, arañas peludas, Pau Griful o Marc Griful, escola de porters, rodolí del mes de Juliol, solo rubias...

* Els blogs que aporten més visites és: 1. Ramon 2.Carla 3.Oriol

* El dia amb més visites, que de moment ja és històric, és el 18 de Juny amb 30.

5 comentarios:

Oriol dijo...

Deu ni do, no està malament. Continua així i ja veuràs com augmenten les visites! ;D

Felicitats pels més de 6 mesos de bloc! :D

Pons dijo...

O sigui que tu tb t'en vas beneficiar indirectament quan vaig posar el meu blog a favoritos d'aquell Sleep in Heaven!

PD: Quan vaig recomanar-te que canviesis el color dels links no visitats no vaig pensar en les conseqüències.

JorJo dijo...

Gràcies per les felicitacions Uri!
No t'agrada el color que he posat Ramon? De quin color el veus tu?

Charlotte. dijo...

Ei! Felicitats pel mig any de blog guapo! Molt bé això de les visites eh, tens moolta afluència. Un petó

Pons dijo...

Ah! m'he confós, el problema estaria en els ja visitats!

Però bé. No ens posem tiquis-miquis. Sinó també et diria que el negre del fons cansa molt alhora de llegir. I aquest post no es tracta d'això. Es tracta de felicitació pels 6 mesos.