sábado, septiembre 08, 2007

Podium

Després d'haver rebut totes les fotografies del viatge a Dinamarca, aquest és el meu rànking. Només n'esculliré tres perquè tampoc n'hi ha moltes d'interessants. Si el meu blog fós dedicat a les esglésies en tindria moltes per escollir, però com que precisament el que vull és evitar-les...

En primer lloc: La fusió dels personatges amb les escultures és total i el resultat espectacular.


En segon lloc (no m'he pogut decidir entre les dues...): Si les disfresses poguessin parlar... no deixarien que se'ls hi acostés segons quin personatge..
















En tercer lloc: No és una foto, és el videoclip del pròxim èxit de l'estiu. La noia dels micròfons no té res a pelar al costat d'això.

4 comentarios:

Pons dijo...

En la primera posició estic bastant d'acord.

En canvi en la 2ona posició jo faria un triple emptat i afegiria
aquesta

Finalment, crec que la gent es preguntarà, on estava jo mentre ells "cantanven"? Lògicament uns quants metres més endavant evitant qualsevol relació possible.

Oriol dijo...

Molt bones les fotos! El de les figures el trobo molt original.

Estic d'acord amb el Ramon d'incloure la foto que ha dit dins de la 2na posició.

Charlotte. dijo...

Jajaja! Boníssimes les fotos de les disfresses. Veig que aquest post dóna molts comments ee, n'hauràs de fer més de similars. Un petó bufó!

JorJo dijo...

Despés del fracàs amb el post del Terri això m'aixeca una mica la moral. Jo també estic d'acord amb el Ramon, però he volgut donar protagonisme a ells dos.