lunes, septiembre 10, 2007

Antes muerto que sencillo

Degut a una polèmica trobada entre Pau, Cris i jo mateix, han sorgit múltiples crítiques per part d'algun radical sobre la poca personalitat del Pau (el noi que es va gastar més de 200e. en roba que Cris i jo li vam "aconsellar" que comprés) alhora de decorar el seu cos. Jo m'oposo a totes aquestes afirmacions i des d'aquí donc el meu suport al canvi que vol portar a terme el Pau.
Perquè no és el mateix intentar millorar la teva aparença externa que perdre la personalitat, encara que alguns pensin que és millor continuar vestint amb la roba que tenia a primària.
A continuació un video que pot ajudar-te alhora de treure partit del teu cos.

3 comentarios:

Charlotte. dijo...

Boniiisim el vídeo del Gañan, trobo molt bé que el Pau vulgui cambiar el seu estil de roba ja que la gent va evolucionant i la forma de vestir sempre és de les primeres qualitats en les que ens fixem al conèixer a una persona.
La roba de primària s'ha de posar en una bossa i dona-la a cosins, germàns o familiars més petits. O en defecte donar-la caritativament així ajudes una mica als altres.

Opino que el Pau està molt guapo amb la seva roba nova i el Jordi i la Cris són molt bons estilistes.

Pons dijo...

Vist l'èxit que té el Pau en el teu blog, crec que ja podries crear una etiqueta que fos: Pau.

JorJo dijo...

M'ho podria plantejar i tan. És una font d'inspiració el Pau, no hi puc fer més!