viernes, marzo 28, 2008

Vull una pizza

Quantes vegades hem demanat una pizza i el repartidor tarda més del que en principi ens ha dit el noi o la noia amb qui hem parlat?
La resposta està aquí:
El fet és que l'altre dia estava prenen la fresca al balcó i veig que arriba un repartidor amb la seva super moto i aparca just sota meu. El repartidor baixa de la moto, truca a la casa corresponent i quan surt...taxan! deixa el casco a la moto i s'encen tranquilament un piti. Si fa això totes les vegades que surt a portar una pizza és normal que al final de la nit es noti un cert retràs en les entregues... Per altra banda si jo fós ell faria el mateix, així que si mai torno a demanar una pizza i arriba tard no ho tindré en compte.

Tot i que després d'aquests testimonis poder decideixo fer-la casolana...

“Cuando yo trabajé [Príncipe de Vergara, Madrid] había decenas de ratas en el patio interior. Quería saber si en otras tiendas ha pasado algo parecido”. Príncipe de Vergara

“En alicante 1 tuvimos infestaos de cucas una temporada y los veranos molan, porke tenemos currantes inesperados en la tienda, no t imaginas lo k es echar para limpiar el suelo y k desde las paredes y vete tu a saber de donde mas, salgan la familia cuca y toda su maldita descendencia…” Malax

“¿Nunca se te ha caido al suelo un bol de ingredientes al guardarlos en la cámara en un cierre?, pues a mi si, el de PM, el de AV, y el de CE, y cualquiera los tira, te cae la de dios. Los metes nuevamente DEL SUELO a su bol… Muchos productos yo los he entregado con al menos un dia hechos, como masas estiradas del dia anterior o incluso alitas de pollo. Ah!, y estirar masas caducadas ya de 5 dias, para su venta…” J.D.A.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ja els hi val! amb el sou que tenen!