viernes, noviembre 23, 2007

Felicitats? No, gràcies

Aprofitan que ahir vaig complir 23 anys, anem a veure quants me'n queden per morir, dinyar-la, palmar, deixar d'existir, cessar,sucumbir,expirar,agonitzar...digali com vulguis, és una putada igualment. O no, molta gen pensa que després de la mort ens espera un paraís, en aquest cas seria una bona noticia 'anar a l'altre barri'.
El fet és que m'han informat de que existeix una pàgina on et pronostiquen a quina edat passes a ser un difunt.
En el meu cas la sort sembla que no em sonriu i passaré a millor vida en menys de 4 anys... Hauré d'aprofitar al màxim el temps que em queda.


CARPE DIEM!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Mira't-ho pel cantó positiu: En 4 anys estaràs casat i com a mínim tindràs dos fills... No està malament ;)

Anónimo dijo...

Que fort!!! Quin mal rollo!!!

Jordi... durant l'Octubre del 2011 vigila mooooolt el què fas!!!

Més val prevenir que curar ;)

Anónimo dijo...

Jordi!! Quin yuyu tu, si vols durant l'octubre del 2011 passar unes vacancetes dins una habitació acolchada dins d'un búnker nuclear sota terra a un lloc on hi hagi un índex molt pobre de moviments telúrics, tranqui q para ese entonces farem entre tots sistemes de torns per portar-te menjar i oci divers (oci q no sigui perjudicial per la teva salut física i/o mental).
Felicitats,per cert! :*

Pons dijo...

Diguem esceptic però ho veig poc fiable.

- Metode rapid: 8 / 04 / 2058

- Metode lent: 1 / 09 / 2013

JorJo dijo...

Jo mètode lent:

1era vegada: 69 anys
2ona vegada: 26 anys
3era vegada: 43 anys

He triat la més dramàtica.